Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 4 september 2010

Blogcandy

Als het goed is blijft de candy tot 4 sept bovenaan staan dus voor nieuwe berichten graag naar beneden scrollen

Omdat ik zelf af en toe ook aan candy's mee doe vind ik het erg leuk om zelf ook een te doen en ik zag tot mijn verbazing dat ik de 50 volgers al voorbij ben,dit had ik nooit kunnen dromen toen ik begon met mijn blog,dus ik vind dit wel een leuke gelegenheid.
Wat moet je er voor doen eigenlijk niet zoveel vul je naam bij mr linky en zet een berichtje bij reactie's als je dat leuk vind ,en het zou leuk zijn als je het in je sidebar zet maar hoeft niet.Dat is alles wat je moet doen Ik wens iedereen veel succes
De candy loopt t/m 3 september.Zaterdag 4 sept maak ik de winnaar bekend Wat zit erin stempelafdrukjes -3 copic ciao stiften -zakje bloemen-pakje vlinders-2x een meter kant-rol lint-1x swirls-en een stempelsetje tekst-2 magnolia scrapvellen



42 opmerkingen:

Geertje zei

Hoi Tineke,

Nu ik doe mee aan de mooie candy.
Een tijdje terug ben ik al volger van je geworden.
En kom dan ook geregeld even langs op je blog.
Zal de candy even op mijn sidebar zetten.
Goed weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

Anneke. zei

Hoi Tineke,

Wat een mooie candy stel je beschikbaar. Wil graag een kansje wagen. Volger was ik al.

Groetjes Anneke.

Lia zei

Wat een leuke candy Tineke, doe graag mee aan een gokje.

Groetjes lia

Aleida zei

Leuk blog, leuke candy. Ik wordt volger en zet je candy in mijn zijbalk.
groetjes,

Anke zei

Ik doe graag mee en waag een kansje.
Zet hem op mijn blog.
liefs Tessa

Anita zei

Hoi Tineke, Ik doe graag mee met je candy. Ik heb hem ook op mijn blog gezet! Groetjes, Anita

Anoniem zei

Hoi Tineke

Ik wil graag meedoen met je mooie blog candy.

-xxx- Myriam

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik waag graag een gokje voor deze leuke candy!
Op naar de 100 volgers! Ik zet de link op mijn blog.
Groetjes van Jacqueline

Marianne zei

Hallo Tineke,
Ik wil graag een gokje wagen voor die leuke candy! Ben net pas op je blog terecht gekomen, maar ga je zeker volgen, want je kaartjes zijn prachtig. Ik zet je candy ook op mijn blogje.
Fijne zondag!
Groetjes,
Marianne

Debbie Stip zei

wow Tineke,
wat een superleuke candy! Nou daar wil ik natuurlijk wel kans op maken:-) ennuh je gaat al hard naar de 60 volgers! Ga zo door;-)

superbedankt trouwens voor al je leuke reacties de laatste tijd op mn blog, daar word ik nou echt blij van!

xxDebbie

Monique zei

Leuke candy!
Graag wil ik ook een gokje maken!
Dank je wel voor de leuke reacties op mijn blog!
groetjes
Monique

heidy zei

Hoi Tineke,wat een leuke candy,
Natuurlijk wil ik ook een gokje wagen ,zo alles is gekruist,mijn vingers mijn tenen hihi.
Groetjes Heidy

miranda zei

Hoi Tineke
wat een leuke candy,ik wil ook
wel een gokje wagen.
Ben gelijk volger geworden.
Groetjes Miranda.

Maris zei

hoi Tineke, wat een leuke candy, ik zet de link op mijn blog hoor xx

haakcreaties zei

Hoi,ik blijf het leuk vinden die candy.
Alleen snik ik win nooit wat whaaaaa....misschien heb ik nu meer geluk hihi.


groetjes mierjam

Kaatje zei

wat lief dat je een candy weg gaat geven! Ik wil ook wel een kansje maken op dit moois!

groetjes,
Annika

sabine zei

Leuk zeg zo'n candy bij jouw.
De lijst met volgers loopt al op zie ik,...
Zelf heb ik er een paar ben vrij nieuw in blog land.
Erg bedankt voor deze mooie kans.
leuk blog heb je erg mooi.
Je candy plaats ik bij mij.
gr. sabine

Katinka zei

Oh such a wonderful Candy! So I linked it to my sidebar yet.

Greetings from Germany
Katrin

http://www.hobby-eck.de/

patricia zei

hoi tineke
volger ben ik geworden en ik zal een link plaatsen
nog veelsucces met de blog
en ik wil een gokje wagen vor de candy
groetjes patricia

Bella zei

Hoi Tineke,

Via via kwam ik op jouw blogspot en dacht ik doe gezellig mee met de Candy, ga natuurlijk ook volger worden en zal met regelmaat een kijkje nemen op je blog

Groetjes Janneke

Jilani zei

Heey Tineke,

een paar weken geleden ben ik bekend geworden met deze blogs. Zo kwam ik ook jou blog tegen. Omdat ik sinds het begin van deze zomervakantie besmet ben geraakt met het scrapvirus heb ik veel aan je blog. Je zet er leuke kaartjes op en je geeft goede tips. Hierdoor kan ik mijn kaartjes ook steeds verbeteren en mooier maken. Dank je wel daarvoor.
Ik ben alleen nog geen volger van je blog (wat ik wel graag wil), maar elke keer als ik op volgen klik is de verbinding niet goed. Dit is bij elke blog zo. Hier probeer ik zo snel mogelijk wat aan te doen, en dan zal ik je zeker volgen ;).

Groetjes Jilani

Jilani zei

Ja, hij is gelukt.
Bij deze ben ik je trouwe volger ;)

Groetjes Jilani

P.S. Leuke candy trouwens!!

Be Creative and More zei

Hoi Tineke,

ik ga je mooie blog volgen.
en natuurlijk ook een kansje wagen op je candy

gr Petra

*_Samantha_* zei

wat een leuke candy
ga zeker een gokje wagen.

Groetjes Samantha

Ashley zei

hartstikke leuke candy! ik ben ook van de partij!!

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik heb een link in m'n sidebar geplaatst. Bedankt om zo'n leuke candy te verloten! Groetjes, Annelies

Ukka zei

Ooooh gorgeous blog candy. Thank you for the chance to win. I have put a link in my sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/ Congratulations on your first 70 followers I'm sure there will be many more. xx

Sharon zei

Wat leuk dat dit online gedaan wordt zeg! Zo blijf je leuke ideeën opdoen en leer je nieuwe materialen kennen!
Echt tof!

Linda zei

Wat een leuke candy Tineke. Hier doe ik natuurlijk aan mee.

Gr linda

Anoniem zei

leuk dat je een candy doet
natuurlijk doe ik mee,
veel kans om te winnen heb ik denk ik niet maar als je niet mee doet dan kan je ook nooit winnen maar deze candy is zoooooo leuk !!!
-xxx-shirly

Anoniem zei

maar nu eerst ga ik je nog volgen !

Naomi zei

Wat een leuke candy!
Ik doe ook graag mee!

Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!

Veel Liefs
Naomi

Judith Veldhuizen zei

Wat een super leuke candy zeg!!!
ik zal volger worden en heb je candy op mijn sidebar gezet
Groetjes, judith
http://artdogz.blogspot.com

Amarins zei

Hoi Tineke, ik kom hier zo via via even aanwaaien en zie je leuke candy. Heb dus ook mijn naam ingevuld. Wat een super leuk blog heb je.
Groetjes,
Amarins

Creagea zei

Een supermooie candy,doe graag mee en zal hem op mijn blog plaatsen en op naar de 100 volgers
liefs Gea

Creaine zei

leuke candy zeg, hier doe ik graag aan mee. Hij staat in mijn sidebar.
groetjes Ine

regina zei

hoi tineke

wat een leuke candy geef je weg!!
en ik wil heel graag een ghokje wagen,ik zet het op mijn blog!!!

gr regina

Marjolijn zei

Wat een leuke candy!
Ik heb hem meteen op mijn site gezet en ga volger worden en dan maar duimen :-)

Groetjes Marjolijn

Susanne zei

Leuke candy, ik wil ook wel een gokje wagen.

Susanne

Hanneke zei

Ik ben nr 77 in de rij :-)
Leuke Candy! En succes bij de candy's waar jij aan mee doet!
Groetjes Hanneke

KarenB zei

Congratulations on 50 followers :)

Judith zei

Hallo Tineke,
Ik heb een kijkje genomen op jouw blog en heb mooie dingen gezien!! Super ook het aantal van je volgers! Graag doe ik ook mee aan de candy. groetjes Judith