Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 22 januari 2011

Fussy and fancy kaart



Het was weer vrijdag geweest en voor fussy and fancy hadden we een schets en een digistempel van http://www.digidoodleshop.com/
digidoodle shop Ik had dit keer gekozen voor een mannenkaart maar wat had ik me aangehaald ik blijf die mannen moeilijk vinden maar goed dit is het geworden
Het papier is van basic grey verder wat knopen en toch 1 bloem
Even een vraagje
Hoe krijgen jullie toch de link in je berichtje ik klik op link invoegen en dan ip adres maar er verschijnt geen link in mijn berichtje

20 opmerkingen:

Marjan zei

Toch is het een mooie kaart geworden! En zeker geschikt voor een man.

Een link voeg je in door eerst de tekst die je als link wilt hebben te selecteren en dan het icoontje link aan te klikken. In het linkvenstertje de gekopieerde link naar de website plakken. Hoop dat ik te volgen ben ;)

Groetjes, Marjan

*Ellen* zei

prachtig is dit stoere kaartje, en ik sluit me bij marjan aan,

heidy zei

Hij is toch heel mooi geworden ,en beide damens hebben gelijk hoor!
Groetjes Heidy

Tinie zei

Wat een mooie kaart en dat afdrukje.....geweldig!!!

Groetjes Tinie

Adrie zei

Ja blijft lastig he die mannenkaarten.
Maar hij is prima gelukt ,dus geen probleem toch ? Wat een apart stempelafdrukje.
Groetjes Adrie.

Annemarie en Merit zei

wat een mooie mannenkaart.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

is goed gelukt hoor voor een man, heel leuk je adrukje en mooi papier.

groetjes jolande

Kaatje zei

`mooie mannenkaart!

groetjes,
Annika

Hetty zei

Wat een super mooie mannenkaart

gr hetty

Jeanet zei

Hai Tineke

Erg bedankt voor je lieve berichtje op m'n blog, ik heb ze zelf gemaakt de klosjes en al kijk je bij een berichtje daaronder van SPRING dan staat daar de link hoe je ze kunt maken , daar aangekomen moet je wel ff een beetje srollen
successss, groetjes Jeanet

Anneke. zei

Wat een super leuke kaart. De stempel vind ik erg leuk!
Groetjes Anneke.

Aleida zei

Mooie mannenkaart! En ik maak mijn linkjes ook zoals Marjan zegt.
Je moet het even weten, maar dan is het heel simpel.
groetjes,

Linda zei

Wat een mooie kaart Tineke!

Gr Linda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig mannenkaartje, mooie kleuren en een leuk stempeltje!
Groetjes van Jacqueline

Yvonne zei

Super mooi mannenkaart.Toppie!!Lieve groet Yvon

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

gr regina

Justine zei

Wat een mooie kaart!
Groetjes Justine

Riet zei

Prachtige kaart Tineke,super afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Rita zei

Nou, je hebt er wel een hele mooie mannenkaart van gemaakt al vind je het moeilijk.Hij is heel erg goed gelukt hoor.Groetjes Rita.

Ilonka zei

Wat een superleuke kaart.

Groetjes Ilonka